Alla inlägg den 29 januari 2015

Av mamma-tilda - 29 januari 2015 20:04

haft en bättre dag. m huvudvärken tillbaka på em!

fruktansvärt trött! o d snurrar om jag egentligen skulle behöva sem... el sjukskriva mig... m känns inget kul. semester för o komma igen..bara vara? göra kul?


trött på mig själv. m iaf lite stolt att jag inte köpte o åt pizza ikväll... m sugen på choklad!

el vet ju egentligen inte...m vill vara lite piggare o d blir tanken på choklad stor.


vet knappt vad jag vill o vad som bara är hjärnspöken ,trygga tankar!


fått in ved ikväll iaf o eldar nu för fullt!så skönt m värme!!

tjat om pengar. mamma mamma! fixa, hjälp. jaghar inte heller pengar!! jag orkar inte! blääää


jag vet att jag satt mig i sitsen o gett för mkt genom åren. m jag orkar inte , jag kräks över mig själv o allt.

hur kommer jag vidare??? vad är mitt liv??

o varför ska d vara ok att tjata o be mig om allt? pappan då???


usch! hatar snart mig själv o mitt jäkla värdelösa liv. vad/vem är JAG? vad vill jag ?

tom bara ! rutten. handlingsförlamad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards