Alla inlägg den 25 januari 2015

Av mamma-tilda - 25 januari 2015 10:59

känner mig sliten! trött i kropp o själ.  förkylningen vill inte släppa.

inre oro.  stress vet jag nte om ja ska kalla d . m ngt som gör att jag  är sliten. o efter vad jag förstårr kan man kalla d mesta för stress....


ska gå en runda o hjälpa syster . försöka orka dra av golven oxå,köra lite tvätt. bara vara!

börjat m sovmorogn o nu sen frukost m kaffe o skidskytte! 


oavsett hur d går för min son måste jag gå min väg . jag vet det. o d ska påverka mitt liv så lite som möjligt.m brakar han då kommer jag braka. jag känner det. jaghar inte tillräcklig styrka nu!

jag lever i vakuum. framåt o tillbaka. dagar då livet känns bra. o dagar då jag inte känner ngt. dagar då jag bara är trött!

hatar pengar! tjänar skapligt o d räcker inte!! går inte runt som d ska just nu.

m jag jobabr på d ! mitt nyårslöfte o få ordning på ekonimin!.

jag är ju för tusan 45 år snart!!


gått ner af totalt 12 kg! nöjd! ska försöka orka denna vecka oxå o komma under 85 af!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards