Alla inlägg den 16 januari 2015

Av mamma-tilda - 16 januari 2015 20:39

har ju kollat lite efter jobb av o till. Har nog kommit fram till att jag vill jobba m människor på ngt vis.

börjar fundera på om jag ska kolla möjligheter till omplacering? kan d vara ngt o börja m? hur skriver man en cv efter 21år som fp?? 19 år sedan jag senast skrev för o söka jobb....herregud vad åren går! jag börjar bli gammal!!

känns inte klokt! får påminna mig ibland hur gamla barnen är....


ätit förmkt idag... svårt nu. m ligger på iaf mindre nivå... rom byggdes inte på en dag! 

förkylningen vill inte ge sig. varit risig i 2 dagar o sämre idag. hatar o må halvdåligt!


löst tv 5 play...för o kunna kolla på handbollsvm! 


sonen på begravning idag. jobbigt. tragiskt att drogerna ska ta fina unga...glad att han lever! att livet vänt för han!


haft ont i magen nga dagar o sovit dåligt! vet inte om d är inre oro el ngn "bara" fysiskt. tycker inte om när sömnen störs. inte van vid det. brukar kunna stänga av! provade natur medel igår. rogivande som skulle hjälpa . sovit hårdare m var inte utvilad när jag vaknade - el kändes inte så.m hoppas d är förkylningen.... fast har känsla av att ngt stör mig...kan inte sätta fingret på vad. trodde d skulle räcka o vänta på "prat" till grp börjar igen  m nu funderar jag på om jag behöver en träff innan... vet inte varför d är oro i mig! avskyr d. o vill definitvit inte behöva vara sjukskriven.... 


o jag vet att när jag ska börja prata kommer jag grina i 2 dagar...typ!:) o känns fånigt.livet är rätt ok! 


lite vin o sängen på det;) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards