Alla inlägg den 5 juli 2015

Av mamma-tilda - 5 juli 2015 21:12

vet snart inte var jag befinner mig. livet känns helt meningslöst igen.samtidigt känner jag att jag mår bättre i krisen än för nga år sedan. m varför ska d bli så jäkla tungt stup i ett?? fick veta idag att stenar ska inte plockas o läggas inne? d drar till sig otur. el tyngre bitar .. så vet inte vad jag tror m nu har jag bärit ut mina semester stenar iaf! de får bo på altan.


ska förbi begravnings byrån imorgon m kläder till mamma. o sedna ringa kyrkan o slutbestämma tid  o datum för begravningen. pappa mås rätt ok. idag har jag varit där en kort stund bara. m imorogn ska vi äta kvällsmat tillsammans. han känner sig ju lite ensam . inte van såklart o vara själv.

sonen brakat igen. jag orkar inte. maktlös. o vill inte o orkar inte må så dåligt igen. han får välja. mamma el droger. för jag tänker försöka fortsätta o leva. jag vill ha ett riktigt liv igen. min mamma ärdöd o d är tillräckligt.  fattar inte hur jag ska kunna jobba en vecka nu. får se imorogn annars sjukskriver jag mig.... skitsamma. mindre pengar. jag överlever. idag fick jag känslan at jag tankar bilen o åker. kommer dit jag kommer.bara åker.

suttit o läst o varit vid sjön nga timmar. strax duschen o sängen !

Judas får hjälpa till ikväll! hatar o må småskit. hatar när sonen flyr . hatar o förlora han igen. hatar o sakna.


känns fortfarande konstigt att inte mamma finns. kan inte tänka mer än att hon är borta. fattar inte att hon inte kommer komma hem.


tacksam för att jag haft de små här o deras mormor. älskar mina små gullungar.


tom.

hitta balans . tacksam att jag inte rasat ner mer än ett steg från "LIVETS BERG" .  alltid ngt ...


vill ha ngn här. som sover bredvid o håller om mig inatt. el iaf håller migi handen... känner mig ensam.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards