Alla inlägg den 11 juli 2015

Av mamma-tilda - 11 juli 2015 21:07

just nu känns livet som d går bakåt. jag har tagit beslutet att "backa" el försöka sortera vad som är viktigt.

Hur kommer jag fram? o vad är mina alternativ ? vad är min framtid? att släppa taget?. förlora?  ser ingen utväg vet inte vad jag kan göra ? hur? vad? varför? har inga svar, har inga ideer om vägar? famlar.


så d jag kan göra är att ta ansvar för min framtid. känns inte speciellt tröstande. m jag vill leva!!! jag har inte kraft till mer oro. jag har inte ork att ramla ner. jag orkar inte. jag vill må gott . känna glädje. se framemot saker igen.


hitta energi imorgon o ringa för mammas begravning. försöka ordna d sista....  hälsa på pappa.

tvätta ? cykla. ta tag i vikten igen.

nöjd m att jag orkade diska o ta golven här i kväll!! vattnat oxå.

tackat nej nu till konsert resa. jag orkar inte. tänker bara vara. stänga av ... trött så in i bomben!

rensa i garderoben lite.. har super dåligt m underkläder...el iaf hela bh:ar! suck.


nöjd iaf m att golven är klara!

nu kryper jag ner o lyssnar på lite musik! känner mig tom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards