Alla inlägg den 13 juli 2015

Av mamma-tilda - 13 juli 2015 20:00

trött! känner mig helt slut i kroppen el kankse mer det mentala... rastlös o samtidigt trött!

grejat hemma idag , samtidigt som jag slöat halva dagen! skönt m semester.ska ta dagen som d kommer de här första dagarna.får bli lite dags utflykter. tänkt ta min vandring oxå.. får se om d blir sö - må?

vet inte. ska väl baka lite småkakor till begravningen. pappa ville tydligen ha rågsiktskakor o bullar oxå hem... får köpa magarin då o mjölk!


städat,diskat o fått undan tvätten! d känns skönt.

oro för sonen, m jag kan inte göra ngt. maktlös. kan inte vakta el låsa in han.

saknar d andra 2. dottern o min "gosse" . m d är så här nu när ungarna är stora! livet går vidare . överlever väl på ngt vis.

4 veckor ledigt iaf.


mammas begravning mitt i typ. så hinner väl sörja o landa o må bättre d sista 2 veckorna. hoppas jag iaf.

kl är ju redan 20 så känns onödigt o åka ngt.. m lite rastlös.

fick iaf hem en lite "låne tjej" så lite sällskap iaf;) fast hon är ju inte så lite heller längre.


läsa tidningen o fundera på dagsutflykter...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards