Alla inlägg den 6 januari 2016

Av mamma-tilda - 6 januari 2016 20:18

usch. imorogn är det dax o jobba. jag vill inte! har ingen lust överhuvudtaget! brukar tycka om att jobba. men just nu känns det som jag har mer att göra hemma. o sovmorgnar... mer ledighet hade nog behövts.funderar på om det är som det säger att tillslut kommer livet ifatt en . har ingen energi o skulle behöva vila mer. bara leva för stunden . så känns det. varit lugnt nu kring sonen så gott som i 4 månader. lite småtjafs m flickvännen m inget annat. o livet funkar. ska min "efter mentala" bit komma ifatt nu? man tror att man är ifatt. el är det åldern?? vill bara vara. ta dagen som den kommer . har inte hunnit rensa garderoben. fikat med en del gamla vänner. inte tränat. rensat mer hos pappa. roat mig. känns som jag behöver mer tid!! men lönen vill jag ha! så då är det väl bara o gå upp imorgon kl 7.00 usch o fy. o just nu 15 minus ute. törs inte tänka hur kallt d är imorogn bitti.


har iaf besökt dottern nga dagar. skönt o få rå om henne el se henne iaf.. hon fixar ju d mesta. m vattna hästar , köra in ved o lite annat har jag ju kunnat hjälpt dem med. drygt 3 månader kvar till mormors kille kommer:) magen var så fin nu. snart blir det blöjor i present vid besök:)


kallt ute så eldar för fulla muggar här! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards