Alla inlägg den 22 januari 2016

Av mamma-tilda - 22 januari 2016 14:32

fy fasiken vilken vecka det blev! sonen "rasade" fick ångest mm o mådde riktgt dåligt. så jag har tillbringat timmar med han o vi har kört hem allt han hade hos tjejen.  jag blev så rädd så fick lov o ringa o rådgöra med instanser han har hjälp från. varpå han sedan blev sur. m det har gått över;) 

tv-spel inköpt så han ska slippa gå ut.... nu försöker han reparera m tjejn så vi får väl se.... var allt slutar. 

men jag är skittrött. stöttar gärna o ägnar tiden åt det. men att oxå orka jobba o vara själv i "lugn balans" det är inte alla dagar så lätt! försäker motivera till träning o snowboard. 

 jag hoppas de går på bion idag! o jag får lugn o ro ikväll;)


o min knasiga dotter med ca 2 månader kvar på graviditeten ger sig ut på ridtur idag! m det gick ju bra. 


lyckats tappa iaf 1,5 kg nu under jan. sakta åt rätt håll ! så skönt med "långsiktigt" som nyårs löfte!! 

dock kunde ja tänka mig bryta de andra löftet o köpa mig en påse chips idag;) 

ryggläge o baa mumsa. spänningshuvudvärk på lur.  

mat? ja kanske skulle behöva handla m vet inte.... lite morötter? ;) 


nej nu ska jag jobba undan d sista o åka hem!!  trött de luxe! skulle behöva bok o läsa....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards