Alla inlägg den 24 september 2022

Av mamma-tilda - 24 september 2022 21:41

ledig helg! 

återhämtning.

lovat dottern o vara lite i stallet o hjälpa henne i helgen 

lovat barnbarnen o leka med . idag var jag barnvakt när dottern red ,

hennes sambo o son var ivög på rally.


varit så mkt sen efter semestern 

för 1.5 vecka sen sa magen ifrån-- stress. oro,

mitt xa barn har haft de jobbigt skolan gått sämre. skolk. hänger med kompis.

tjuvröker..  min magkänsla sa kaos.


jag fick var amed han i skolan i tor o sen hade vi nätveksträff på efm 

vi beslutade att ta en time out för han så nu jobbar ja enskilt med han nästa vecka på min skola,

så tacksam för en chef som släpper mig och förstår hur påverkad jag blir..

har kännt mig så frustrerad att känna att jag kan göra ngt o så inte vara där! 

så tacksam nu att rektorerna kund elösa mig nu iaf en vecka! 

mitt <3 barn . dessa ungar som dyker upp regelbundet i livet som jag bara älskar!


igår lite umgänge med  arbetskamrater, 


nu film kväll o slöa! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards