Alla inlägg den 27 september 2022

Av mamma-tilda - 27 september 2022 17:54

nu börjar tankarna igen på nytt jobb. 

vill ju inte direkt gå ner i lön inför vintern...o de kommande elräkningarna


men inser att jobba med elevstöd / resursgrupp lockar just nu. kunna finnas där

ge självförtroende, feedback. stötta. trygghet. se eleverna! 


ska ju gå en " nyfiken på chefsjobb" kurs på kvällstid som kommunen ger . så får väl kanske se vad den kan ge oxå.

känner igen att de är nog dax iaf o gå vidare . jag är inte mentalt på jobbet just nu

tacksam att få jobba med "min " gosse denna vecka men de startade ju proccessen igen... 

på gott o ont. törs inte tala om de för A just nu då ligger jag risigt till :) 


är så trött med. fattar inte när jag ska hinna vila?? mentalt o fysiskt. 

kollade efter lämplig må el fr o vara ledig men vill ju helst ta de på en tidig fr men hittade inte ngn

så får väl bara "hugga " en o hoppas jag kan få beviljad ledighet

o nu säger min älskade chef att jag behöver efter mån vara på "jobbet" för verksamheten ska få stabilitet

jag hör- skrev jag men vet inte om jag lyssnar ;) 


kan man sjukskriva sig ? så jäkla trött. 

nu ska ja äta o titta på film ! pausar livet en stund 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards