Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

orkar inte

Av mamma-tilda - 4 maj 2013 19:07

jag orkar inte resa mig...är småhungrig. inte sugen på att laga mat...inte energi att klä på mig o åka o köpa mat...

fast funderar på att göra det...ut o åka bil en stund...bara åka! se vart man hamnar!

ska mata hästarna annars inget planerat! o hade det inte varit lite för mkt idag hade jag nog dragit på fest men skiter i det!! så ingen som behöver sakna mig om jag drar....måste väl iof tala om det för syrran så hon inte behöver oroa sig när hon kommer hem från jobbet om jag inte är hemma....när hon kommer i natt:)

 

ska kanske packa sovsäcken?? bara åka o så stanna när det blir dax....kan ju leka med tanken iaf..fast vet inte om det vore bra för det mentala....kollar ett hus istället;)

 

tröstar mig med lite Judas...är hockey ikväll oxå.

är trött nu. eftertrött av min "mentala berg o dalbana", jag vet ju innerst inne. men hoppet o önskan om "annorlunda" gör det ibland så att jag nog förtränger o så kommer det rätt som det är ngt som visar sanningen igen.o då blir det jobbigt ...fast jag kankse vet. fast detta hade jag ju iof hoppats inte skulle finnas.

nu fick jag klart med min flykt bostad..då åker jag nog sen.är nog lika bra!vet ju inte om jag kan slappna av iaf men slipper oroa mig för en ev dust inatt i så fall. det orkar jag inte!fast jag vet ju inte om han kommer hem min kära son inatt...han borde hålla sig undan efter vårt prat.men för min inre frid så åker jag nog.

då blir det köpe mat oxå ikväll:)

smsa sonen o talade om att jag inte kommer vara hemma inatt.finns ingen anledning att han nu "oroar" sig om han tar sig hem!jag är så jävla omtänksam!

hoppa i kläder då...packa tandborsten...plånboken...hm ska hunden få följa med?sällskap är ju bra...

 

suck.

livets berg o dalar. när blir det mer sol??

balans....släppa igen...jag fixar detta! snart...tror jag. andra har ju överlevt. 

försöka fokusera på det som ger energi o styrka nu...

det finns ju sånt. livet är bra för det mesta trots allt.

puss på er där ute o var rädda om era nära. o visa uppskattning till de som betyder ngt. svårt ibland jag vet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards