Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

tål inte mer.

Av mamma-tilda - 4 maj 2013 16:16

jag tror inte jag tål så mkt mer motgångar el elände.

sitter o gråter o funderar på att åka bort ikväll. 

har försökt jobbat mig fysiskt trött men tydligen så vart det för lite iaf.funderar på om jag ska sova borta inatt...el åka till sjön??bara sitta där o se ut över vattnet? min "hemmasjö är det dock så tråkigt vid nu..är viltstängsel så måste man öppna en grind..irriterande o jag har upptäckt att de korta besöken att åka o bara sitta där minskat!


nu fick jag höra annat, om mitt <3 barn. de var ju inget kul. jävligt arg blir jag. men det skingrade tankarna från det andra jobbiga. ur askan i elden el vad säger man?? sonen blev av med sitt Psykiska ex...o jag hade hållit tummarna att gossen skulle slippa detta men men. livet är tufft! detta skingrade min tankar iaf o nu mår jag bättre...känns dumt. men att tankarna fick gå till annat hjälpte mig.o för den gossen skulle jag göra allt!jag älskar han så mkt!just nu sitter jag o funderar på att ge ett ordentligt uttag på den som gjort min gosse illa. jag ska väl inte sänka mig till den nivån men är jävligt nära kanjag säga!tom så nära så jag skulle kunna skicka sonen...o då har det gått långt!


när jag började satt jag o funderade på hur mkt man klarar egentligen. men tydligen så finns inga gränser som mamma.el?

finns det risk för att man en dag bara rasar ihop totalt? el är det då som reservaggregaten kopplar på? när det handlar om barnen? flera ggr har jag funderat på när jag inte klarar mer...men hitills har jag fått ihop livet varje gång.

o händer det ngt som skadar barnen finns helt plötsligt hur mycket styrka som helst.

fan vad ilsken jag börjar bli!

blev mycket känslor på en o samma dag i dag. 


idag har jag oxå fått tala om för alla mina 3 barn att jag älskar dem! 

om sonen "minns" imorgon vad vi pratade om visar sig. men jag vet inte om jag orkar se han under detta dygn ngt mer. så då återstår frågan ska jag chansa att han håller sig borta till imorgon el ska jag sov borta inatt??


andas nu o läsa lite. skickar alla tankar till min gosse!jag nga till mamma S oxå! kram<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards