Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

billig semester

Av mamma-tilda - 28 juli 2015 16:41

lånat boende o turistar runt lite på "hemmaplan" vandrat områden jag aldrig gått idag.naturens;) inte uppe på stan.... köpt en kopp kaffe o glass så hitills billig resa;) man behöver inte alltid åka långt el göra massa dyra saker! ikväll blir det damfotboll 100kr i inträde. igår hade jag ju lillebrors abonemnangs kort så d kosta inget;) el  jag unnade mig en baguette o kaffe för 62 kr:)


den rundan jag gick idag blev drygt 13 km ! känns bra. varit alldeles för dålig denna sommar på röra m o äta nyttigt. äter o äter . ha rju drygt 10 kg som ska bort. hoppas på att jag klara o ta en del när jag börjar jobba;) åka o komma igång o träna igen... m iaf inte helt slut eftre idag. visserligen kaffepaus i mitten o glass paus på slutet.


känner mig nöjd iaf att jag tagit mig nga dagars semester! att jag åkte iväg! släppa allt .. typ. ibland tänker jag hur d vore o bo i lägenhet anonymt ;) lite grejor o inte mkt o sköta om.


tänker på mina barn.

mitt nya jobb.

ekonomi.

spara o unna sig . balansen.

att bli mormor!

längre fram kankse farmor,

mina xa barn. skajag ta emot nya barn? kontaktfamilj? igen? känns tomt nu. o samtidigt har jag nu inget ansvar för ngn

kan göra som nu o bara "åka".


bil.

livet

många olika tankar ibland. m nu stänger jag av för idag! bok o vila, mys inann fotboleln! jag är borta o ledig!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards