Alla inlägg den 14 december 2015

Av mamma-tilda - 14 december 2015 22:00

Just nu består huvudet o kroppen av många känslor..

hur det blir vet jag inte just nu i dagsläget. mått rätt bra idag. ätit lunch m mitt <3 barn o sedan umgåtts m sonen på em /kvällen.  varit på möte. d var skönt. få rensa lite o bara vara på samma gång. 


jobbat "hemma" o läst böcker.beteendeproblem i skolan kan ja verkligen rekommendera ! speciellt till alla som jobbar i skolan.m även kan vara bra för föräldrar. 


orkar inte fundera över framtiden. vilken väg som komma skall. orkar inte fundera över vänskap. vet just nu varken ut el in. känner mig bara dum.korkad värdelös.blåst.lurad skuld över m dumhet. fått prata lite m olika människor om olika saker.fått fokusera på sonen en stund d var skönt. 

Nu är ja trött. vet inte ngt om tid för o läka. läka mitt .mina bitar. så mycket m får inte ens kraft ikväll o formulera. trött. m samtidigt tom o avslappnad på ngt konstigt vis. 

barnen ska inte behöva lida. resten vet jag inget om idsg. d kommer iaf ta tid


 har ingen tillit till mig själv just nu  . o väldigt låg till andra. 


tacksam för barnen i mitt liv. tacksam för att jag levt o överlevt. kommer jag "leva" igen? 


frågor. tankar. känslor. guds vägar. virrvarr. landat lite inombords att ja inget vet. att d kommer ta tid. ber inte om ursäkt för mina känslor. d är väl ett fram steg?? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards