Alla inlägg den 15 december 2015

Av mamma-tilda - 15 december 2015 21:56

Sitter o lyssnar på fantastiska Judas Priest. ha älskar det bandet. bara gör det. tänker på mina barn. o känner att jag behöver inte så mkt egentligen. ett bra jobb  o gå till. ... kunna hjälpa pappa lite  . känna att sonen börjar leva o att ja fått "tillbaka" han.dottern mår rätt bra. o har d bra. mitt <3 barn vet att jag finns. 


eldar I kamin. ska bort m en kompis i helgen. snart sem över jul!! ledig 2 veckor. helt otroligt. tror jag aldrig varit ledig 2 veckor på vintern. !! 


vad behöver jag ? inte just då mkt mer egentligen. så nu landar ja i berg o dal banan o alla känslorna. tar o struntar o de lite. Blir dom d blir. tar d tid d tar. kan resa mig igen. frågan är bara kan ja lita på mig själv? Jan ja känna förtroende igen?  fokusera på mitt liv .mitt ansvar. min väg. orkar inte ens "ge" el bry mig  . De som känner mig skulle undra vad som hänt... det är inte "jag" . m nu är det slut på att bry sig. Att stänga av o släppa andras . vad är mitt? vem är jag ? Vad vill jag? vart ska jag? djupa frågor. som ältas förut....

 svar kommer väl så småningom. orkar inte ens bry m.jag överlever.  ja betyder massor för mina barn.m d börjar bli stora. Jag betyder massor gör min far. mina syskon finns . 


Jag finns. 


resten visar sig framöver ngn gång. kommer grina igen . . det ärså. d blir som d blir. 


tillit. ? tomhet. är lite som ett skal. fick prata m j igår o d underlätta lite. ngn att få sätta  orden för/på alla känslor.


tack  .o tack judas för ni alltid finns ;;)i glädjen o sorg . 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards