Alla inlägg den 20 december 2015

Av mamma-tilda - 20 december 2015 18:18

Livet . dax att rycka upp sig. förkylning börjat ge sig  . sovit .ätit .varit lite ute.. läst lite.

Fick besök o present .avskedspresent från "gamla" jobbet..sa ju upp ligger o officiellt slutar ja sista dec. m varit tjänstledig sen aug. känns lite konstigt nu. behövde ju göra ngt o bryta mönstret..m... men känns ni konstigt o definitivt m gåvan.. o massa choklad så snart rullar ja fram. o så 3 pocket böcker. bla en om vänskaps koder.... lite träffande....


funderar på framtiden idag. jobb. bostad vänner..ut o på dater... känner mig ensam. tom på ett sätt. fundersam..d är ju inget nytt ... m jobbigt när d kommer. vad vill ja? vad vill jag jobba med? Vad består mitt liv av ?? 


köpt mig en julklapp idag... årskort på ståläktaren till herrallsvenskan! bara slog till.... snabbt utan för lång betänketid ! 


jobba 2 dagar sedan ledig i 2 veckor.!! ska bli så skönt !! måste börja röra på mig... försöka passa på o börja promenera. o ska d vara så här varmt går d väl cykla?? blivit tjock igen . Ingen kondition alls  . funderar på bio ngn dag... resa... sommaren. . räkningar. sonen. snart mormor! 


många huller om buller. 


orkar jag försöka skaffa profil på ngn sida? börja söka lite? 

är ensam. o ibland är d jobbigt. ibland skönt.  

gömma godiset ! slå in paket. frågan är ska d lämnas imorgon?? M ska ju köpa nga till åt de små... 


snart kan ha lägga mig.  iaf om 1 timme.... 

tankspridd. vänskap? bli frisk. orka se d som funkar i livet. se framåt. trött . tom. m nöjd? resten är upp till mig. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards