Alla inlägg den 29 december 2015

Av mamma-tilda - 29 december 2015 18:47

det är vackert m snö.men vill inte ha ngn.  skönt iaf att svågern plogar allt såå behöver ju inte direkt skotta! tack o lov.

 kört pappa idag ,till fotvården o så handlat. efter d lite käk . sedan till  en kompis m inflyttningsblomma.

o så förbi sonens lägenhet o hämta post o vattna blommor.... huvudvärk. ananrs allt bra. vill bara inte börja jobba...om 1 vecka, vill inte. behöver väl full lön nga månder... dock. 


funderar o "ältar" framtiden. vad ska jag göra? vad vill jag?? 

skulle behöva vinna lite pengar ...då skulle ja ta ledigt!! 


sluta köpa godis.  kex o glass är ok. o smaka borta! 

promenader. ska ta in syrrans crosstrainer .... 10 min om dagen är målet just nu.

måste röja garderoben... hittar inte mitt nya underställ! o undrar om jag har långa thigts? funderar på kjol- hör o häpna till nyår! 


funderar över detta m nyårslöften... beslutet är att allt ska ses långsiktigt fom nu. . sätter inga korta deadlines.

kontakta vänner . vara lite mer social.  är väl iaf ett löfte.


stoppa i ved kanske. 

sluta tänka så mkt. ... snurrar lite i skallen igen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards