Alla inlägg den 16 december 2015

Av mamma-tilda - 16 december 2015 19:53

Mitt i veckan. 2 dagar  kvar till helgen o sedan 2 dagar till semester!! ska bli så jäkla skönt o bara vara ledig!! 


skuld /bet tillbaka sem dagar till gammla jobbet. o nya däck...  kul !! pengar bara försvinner  . jobbar dock på o få ihop mitt spar igen .långsiktigt.  snart iaf CSN färdig bet . Efter 22 år typ.  


förkylning på g? El bara slutkörd? så in i bomben trött. o huvudvärk.  läggdags snart. tvätt ska bara hämtas först. julavslut m gamla jobbet....ska väl packa ngt o ha på mig...

säger som barnen .... jag har inget ! O gått upp....m nu iof lyckats få bort 2 kg. alltid ngt. 


välsignad o tacksam över mina barn .Saknar de. saknar o inte ha ngn hemma!!  

matat in räkningar. icke kul . alltid ska d vara ngt. jämt  så fort man tror man är ifatt o kan spara lite så dyker ngt upp. 

skit samma. struntar ikväll k pengar. o massa annat . 

trött . trött. slut som artist 




Av mamma-tilda - 16 december 2015 08:39

lugn start på jobbet. fixat diskmasin o kollat mail!

snartlite julpyssel:)


förkylning/ huvudvärk smålurar. el är det örterna som rensar kroppen..? de har iaf minskat hunger o sötsug. så nu faktiskt fixat o dra ner på intag till följd av det 2 kg drygt på 1,5 vecka. fast jag har ätit onyttigt oxå! känns rätt skönt. magen lite mindre!!  var ju på väg åt helvete igen.. ja d är ju alldeles för mkt m .. men..men.


insett att snart är jag ledig i 2 veckor!! 2 elevdagar kvar för oss innan jullovet! sedan bort i helgen me bästa v.

ledighet kommer vara välbehövlig. så trött .


o nu m alla känslor som blev. kaos o sen tomhet. känner mig lite som ett skal. kroppen fungerar m resten bara är tomt.förstår oxå nu varför låtskrivare har lättare i elände för jag har stösrt behov att skriv av mig när det blir jobbigt. sen är jag ju utan dator så...lite bökigare o skriva i mobilen.


nu jobb igen!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards