Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av mamma-tilda - 2 augusti 2015 20:46

ledsen o beviken på mig själv. varit m dottern på tävling. o hon ramlar av på första slingan o får ont. tävlar man så biter man ihop tycker jag. o d vet hon . m hon har så ont så hon tror sig inte om att kunna . m gör det. o blir "arg" ledssen o kankse besviken. hon är gravid o d är nytt så klart blev hon rädd. m jag är ju i tävlingen. .. hon fortsätter d går bra. m sedan kan hon inte låta bli o jaga ifatt ledaren. o åker ut i mål besiktninen. kanske för farten. el för d som hände när hästen gick halvt ikull o  hon ramla av. el att hon suttit ojämt för smärtan. hästen kan ju inte prata så ...

o vad var viktigast? resultat el min dotters välbefinnande? så klart dottern. m just då var hon inte "döende" o tävlingar fullföljer man ... nu blev d ju skit . o är hon fart blind?

det spelar ju egentlgen ingen roll. hon har ont o d är väl d som iaf är d viktigaste.

jag skäms o är ledsen. där o då- kunde ja inte säga bryt då. strunta i det. du är viktigare o ditt barn. jag hatar o bli tävlingsfokuserad.  jag ska inte vara m på tävlingar. hatar o förlora. o att åka ut är en större förlust än en sämre placering. el sämre genomförd tävling. jag behöver inga första platser....

 

hemma igen iaf. o jag får väl hoppas att hon förlåter mig.

vi hjälpte henne iaf o bygga upp en hage åt hästarna:)


dusch o mat.

en tysk öl.

livet går vidare.

o nästa gång dottern vill ha hjälp är d klart hon får d.

1 vecka kvar på ledigheten.

ringa om stenskott.


hatar o bo långt ifrån.

bet o hjälpt barnen nu m räkningar . båda samma månad. d var inte så bra för min ekonomi. m vad betyder pengar??

får hoppas jag får lön i aug;)





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards