Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av mamma-tilda - 23 augusti 2015 22:05

ny vecka är på intåg. jobabrkompisen hemma igen o kommer imorgon!

efter återhämtning lö o lite trevligt under sön. så överlever jag väl 1 vecka till! hoppas jag;)

att få ha sonen hemma en liten stund o ha trevligt värmer ett mammahjärta! jag samlar på de fina stunderna!


börjar tidigt imorogn så är nu på jobbet för o spara 1 timme imorgon bitti;) bäddat m madrassen i soffan! får se om d blir mindre hårt än bara madrassen på golvet. tänker dock inte fixa ngt ikväll;) gjorde morgondagens schema m det är allt. fixa mobilen får vänta till vi är 2 imorgon!


tog mig till sjön ikväll m bok o lite tilltugg! bara vara stund. behövs så lite ibland. för mig räcker en sjö långt!


hade en fin stund m min "kontakttjej" oxå på em, saknar dock min stora gosse exa då.. m sånt är livet! han har dock börjat höra av sig rätt mkt..iof mest ang saker han behöver:) o pengar....att ge o bidra till att han mår bra är lätt. o var går gränen mellan o säga nej till saker o ge ? tid o kärlek är lätt. m när behoven är av annan karaktär. o jag vet att han inte får d av ngn annan . då är d svårt o säga nej. barn oavsett ålder ska få grundläggande grejor. rakapparat hör väl dit när man är 17? sedan är det inte mitt ansvar ... jag vet det. o han är ju inte "min" längre... fast han kommer alltid vara "min"! jag älskar o saknar han så d gör ont ibland!


dottern verkar vara i bättre balans. hade tom kunnat sagt nu att hon rider för fort...d är ett stort erkännande!!


mår skapligt m får se hur fort jag blir trött imorogn. inte säkert 2 dagar räckte o ladda efter förra veckans tuffhet!bara o bita ihop o invänta lönen;) o de bekräftelse bitar man får;)


gott natt där ute i sveriges stora vackra land! vi har ett fantastiskt landskap! oslagbar natur o allemansrätten!

jag ska bli bättre på att ta till vara o njuta av den! livet går vidare! snart ringer alaret för ny arbetsdag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards