Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av mamma-tilda - 8 augusti 2015 21:18

sä jäkla skön känsla! att känna att motivationen o lusten att ta tag i träning o vikten är på gång tillbaka!

klippt allt gräs idag(åkklippare) typ 2 timmar. gått med syster när hon red unghästen o sedan en xa sväng med 1 åringen oxå. sedan tog jag cykeln till "byn" o var barnvakt o så cykla hem! 12,5 km enkel väg!  känns så jäkla underbart! känslan i kroppen är helt obeskrivlig! nu ska kilona bort o konditionen tillbaka! o det känns som jag faktiskt är på väg mentalt!

sista godis kvällen nu då... kalas imorgon men sedan får d vara slut!


NÖJD ! med mig själv efter dagens utförda!


lite orolig för sonen. han hör inte av sig o d brukar var atecken på bakslag. m jag orkar inte just nu. så jag har inte heller kontaktat han på flera dagar.

gossen kändes lite låg. m jag kan ju inte göra ngt. har talat om att jag saknar han o vill att han kommer snart! gick iaf tack o lov o få ordning på hans mobil!


snart slut på ledigheten! ska bli skönt o börja jobba .även om jag faktiskt njutit av o vara ledig o inte göra spec mkt. ta dagen som den kommer!


surfa lite nu innan läggdax!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards