Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av mamma-tilda - 9 augusti 2015 18:56

är jag en dålig mamma? när jag inte orkar prata i tel m min son? han har inte svarat el hört av sig på nästan en vecka.

jag har oroat mig. m släppt det rätt bra. jag fokuserar på mitt liv. men ska man som mamma vara tillgänglig jämt? oavsett?

o när jag inte svarar direkt el ringer  upp är jag då en dålig mamma? att alltid finnas där för barnen? vad menas med det? dygnet runt på dras villkor? jag kommer aldrig mer säga att jag alltid finns. ... jag byter de orden mot att jag komme rställa upp för dig så länge jag lever men inte på sekunderna!! vad ingår i mamma skapet? el är det bara jag som är så jäkla dålig på gränser? att det blir huvudet i väggen med jämna mellanrum?


kan jag få sparken som mamma? ibland önskar jag det!

o sedan saknar man barnen. m just nu orkar jag inet vara snäll mamma mot min vuxna son. varför ska jag bara vara den som ställer upp?? hans pappa då?  visst nu gällde de fiskegrejor som står här... m resten då??


frostat o städat ur kyl o frys idag! tvättat d lilla som var. känner mig nöjd!

varit på kalas o sedan förbi min bästa V.

fokusera på d positiva!!

jag har rättigehter att känna mig nöjd! att göra det jag vill med min tid!

struntar i barnen...

ska bli fullblodig egoist...finns det kurser o gå?? känns lättare o emigrera....

dax o plocka fram affrimationerna!


"jag fokuserar på mina drömmar o mål"

"jag släpper kontrollen o blir fri"


första jobb dagen imorgon på nya jobbet!

"jag känner sinnesro o frid i själen"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards