Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av mamma-tilda - 6 augusti 2015 19:38

äter o äter.inte för mkt trodd ejag m vågen rör sig sakta åt fel håll... får vara tacksam för d sakta;) m kommer inte igång m träning!. hjälpt pappa o lite små utflykter. m annars känns det sm jag fastnat i soffan!! fint väder ute m int eorkar jag gå promenad... el ta fram cykeln! kryper i mig men orkar inte åka iväg heller, tänkte sjön men skiter i det!

surfar o läser . lyssnar på Judas o sitter fast;)


dagens utflykt till Söderköping o smultronstället med jätte glass menyer kan rekomenderas.. systersonen o jag tog d till lunch. så mår illa nu;) förbi Cloetta på hemvägen..m det är undan plockat!


imorgon till nya jobbet o få nycklar o träffa lite av de som jobbar där. blir knuten till närmsta skolan.


gossen klantat sig o raderar hela systemet i mobilen... o tydligen övertrasserat sitt konto igen! då duger tant;)

han lät dock trött. skulle ta sig hem men jag hade ingen lust o åka..blir ju nästan 10 mil för mig o hämta i stan o hem till han o hem hit igen.varit iväg hela dagen. o de hade kunnat åka m hans styvpappa om d kommit på i tid..1 timme efter han slutat jobba! så typiskt. o eftersom jag inte gilar flickvännen o hon inte ens kunde tacka för skjutsen sist. o han inte just hör av sig när han är m henne så... sakanr han men det får väl vara så. jag överlever väl.


kissnödig.

hittar ingen bok.

ska gå berslagsleden men när????

ensam ,trött , tjock. rastlös. uttråkad.


är glad att  d är av städat o diskat;) o all ved inne!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards