Alla inlägg den 7 september 2016

Av mamma-tilda - 7 september 2016 22:04

funderar över relationer, vänskap. en del finns för evigt andra möter vi o släpper.

vad beror det på? jag vet att en del släpps av olika skeden i livet. man går helt enkelt nya stigar. 


andra avslutas av besvikelse. 

o en del finns där alltid oavsett täthet , närhet de bara finns där.

vänskap behöver vårdas men de måste vara på bådas vilja o intiativ. ibland känns d som jag släpper en del för de är enriktat att hålla det vd liv.


jag är långsint o har svårt o släppa saker så där faller en del . för mig är vänskap ärlighet! att bry sig . lita på 

stötta. men definitivt känna ärlighet o att det är lika värdefullt för oss båda i relationen,


vill på konsert el rockkväll... men lovade barnvakt på lö. så d får väl vara så. o på tis åker ja . m sedan kommer d helger...får försöka rycka upp  mig socialt.!! iaf glad för en stund med en vän igår o käka snacka skit,typ

man mår bättre då! bara gör de för sällan


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards