Alla inlägg den 23 september 2016

Av mamma-tilda - 23 september 2016 20:44

fick besked på jobbet, jag får byta nga dagar i veckan o vara på annan enhetvi är lite isolerade o jag behöver mer just nu. o det funkade! el gick för chefen o lösa o med orden jag vill inte bli av med dig du är för kompetent! det värmer i hjärtat! att få höra ord om du är grundtrygg, tabil och så kompetent att du är en tillgång var vi än sätter dig ! känns fint o få höra!


tog oxå beslutet att ta över dotterns bil istället för o köpa en . men var sugen på golfen jag provkörde idag. en 08 o disel m turbo! m slipper ju  lån nu o kan kanske spara ihop till en husbil;) 


röjt ikväll o fått undan lite grejor. måste tömma garderoben. hittade beg byrå m får nog int upp utan o skruva isär.... m blir billigare så ska kolla mer imorgon.har vattnat mina blommor så de häll visst på o drukna! diskat så nu sitter jag utan tröja  blev så blöt;)


o jobbar kompisen började tjata om profil på tinder. ja vet inte.. orkar jag med sånt? sedan är det klart d är kul o bli "uppvaktad"  


träffa mitt hjärtebarn ikäll då ja fira av lillasyster. han är så stor nu min lilla låne gosse . älskar han så mkt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards