Alla inlägg den 26 september 2016

Av mamma-tilda - 26 september 2016 20:15

har sökt ett nytt jobb ikväll. 

bokat tid på en verkstad för bilen! 

kört med pappa till tippen! 

hjälpt pappa o lägga in räkningar.

haft en bra dag på jobbet! 

pratat med båda barnen! 


nu ska jag tända i kaminen och bota godissuget....

måste kolla om jag tog bort nyckeln ur syrrans dörr oxå....


livet känns rätt ok. just nu! lev här o nu. var nöjd för stunden! släpp resten. 

köpte oljefärger i lördags o provmålade igår. det var rätt kul- aldrig gjort förut!

kan inte måla men kan ju kladda;) är dålig på att ta kort o lägga in i datorn ananrs hade jag visat;) o haft sparat här för framtiden.


jobbar på o kommaigång med träning. funderar på tjejvättern.... måste nog ha ngt o jobba mot men undrar om d är för högt satt mål? lyckas ju inte ens ta mig ut just nu.... men tanken o d mentala är på g.

nu måla lite:) känna frid släppa tanken!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards