Alla inlägg den 11 september 2016

Av mamma-tilda - 11 september 2016 18:07

haft en skön söndag o fått en del gjort. varit barnvak o kört hem dem. Vattnat sonens blommor, städat här hemma.diskat mm 

ska mata en häst och börja kolla packningen. kände mig rätt nöjd tills jag tryckt i mig lite godis igen!! smällfet är jag och det är ju inte så konstigt! äter o äter,måste ta tag i det ordentligt. hatar mig själv för tillfället. 


var "duktig" o ringde x svärmor idag. jag har skjutit på det. men nu gjorde jag det. 

posta brev imorogn till sonen skulle det idag  hade visst glömt o skriva box nr...


skulle behöva klippa mig! nu är det sådär "ogräs" långt igen . blir bara så en dag att de tär för långt! 

har inte läst nga jobbböcker i helgen så måste väl det snart... 


fick utedasset städat idag , barnen kom på att de kunde ju ha det till koja:) 

trött . fast nöjdare inombords än förra veckan känner jag. 

pappa är snäll o tar min hund nästa vecka när jag åker bort. ska väl plocka fram koppel mm .

nej ut nu o mata häst så jag kan börja koll akläder till resan. !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards