Alla inlägg den 9 september 2016

Av mamma-tilda - 9 september 2016 21:40

att mina barn mår bra är det viktigaste. många skäller på mig . tycker jag ska tänka på mig själv snart. sluta betala o ge så mkt år barnen. att jag kommer braka , att mina barn är vuxna.osv osv. men vad är livet värt om inte barnen har det ok? bra? vad betyder då mitt liv? o vad är pengar?  jag vill ha en buffert ja för trygghet men jag har tak över huvudet, mat . behöver jag så mkt mer??  


sonen ringde o mådde rätt bra. dottern packar o står i . de mådde oxå bra.bonus gossen var upptaen i helgen så tror han mår ok oxå.


barnvakt imorgon 

handlat skor idag. 

jobbat, segt. tråkigt för tillfället. det är väl det jagska fundera på men visst har lån o div o bet så jobba måste jag väl....


o visst sugen på resa- 

pappa behöver mer hjälp.

röja mer sedan efter tävlingen 

vill bara ibland sitta på torget o dricka kaffe.frågan är varför d är så svårt??

o det där med vänner i min ålder. orkar just nu inte bry mig. klarar mig själv. m visst  betyder V mkt.o där finns inga krav på o ses .vi syns då o då o skriver. lika villkor typ. orka rinte hålla ngn fana . o är trött på folk som inte hör av sig . orkar inte ge mer för tillfället. trött på d mesta

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards