Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av mamma-tilda - 14 oktober 2013 21:43

Varit på samtal idag.behövdes.träffat en kompis lkväll Var ett tag sen vi sågs. 

Behövligt o rycka upp mig m sociala möten. Inte bara barn el jobb....


sonen jobbar denna vecka oxå.ska sova i stan imorgon!hos syster. Jobbar närmare henne nu.tack !!

Fick lite bra tankar i samtalet idag. 


Gossen innehos grannen. Blev lite sur förut jag skulle bort o han fick åka buss hit...o då kom han ju inte ner till byn

igen.han var dugen o träffa kompisar om j skulle bort.m sa att jag kan inte köra fram o tillbaka. råkade ju säga att kompisen tyckte vi skulle ses utan barn. M tror han förstod vad det handlade om. Mitt jobbiga inte han.hon har varit lite orolig för mig. ...att jag behövde få prata ut o lite vuxentid .barnen går ju alltid först för mig.


nu börjar lugnet lägga sig. Sonen isäng.gossen skulle se klart ngt på.tv


jag ska bara sitta!andas surfa. Snart läss lite o lägga mig.fördel m större barn trots allt.


varit lite orolig för mammaS .jag hoppas verkligen att det är ok att gossen kommer så mkt.ber han ju alltid kolla m mamma.jag ska försöka o inte skämma bort så mkt o har dragit ner o sagt massa nej. ..

fördel att jag är sliten. ...orkar inte m massa annat;)han hade sagt till mamma säger han att jag var orolig. ...älskar han så jäkla mycket. M vill ju inte komma emellan .hemma är ju hemma. Sen fattar jag oxå att d är enkelt här när jag bara har han. .o sonen iof...o jag avskyr just nu matlagning så blir ju mkt enkel mat...klyftpotatis. makaroner. Korv o kött. Idag gjorde gossen potstisbullar själv o när vi andra kom åt vi pyttipanna. .


jobbet funkar.skolan lämnar jag åt sidan. ..




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards