Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av mamma-tilda - 22 oktober 2013 20:20

har fått frågan idag flera ggr hur är det?? svarar huvudet upp o fötterna ner.

jobbigt har det varit o jag har legat/ ligger på bristningsgränsen. tålamod är väl inte min starka sida för tillfället!


har världens bästa jobb dock, att få sitta ner o ha goa barn i knäet o så prata om olika saker.underbart

tur att fritidsbarn inte är för stora o sitta i knä!el kramas med fröken!


vilar ikväll- vart barnledig! sonen åkte för o fixa papper på em.o ringde nu o skulle åka m kompisen hem o bo där i veckan!skönt! fast inte helt bra...m det skiter jag i..lugnt här:)den mamman är på sem m de bor längre bort än mig...m jag kunde inte skjutsa dit dem...lagade hästhage!;)så sa att de fick ta buss o så gå...de löser det nog! jag skiter i vilket!

gossen har ju varit här mycket under nga veckor m nu när jag mår som jag gör o så att sonen varit hemma så tog vi beslutet att han skulle vara hemma ikväll. så helt plötsligt vart jag ensam.känns konstigt.fast är nog bra...behöver vila lite.men tomt...o lite synd jag inte visste innan hade gossen kunnat följa med..m bra för mig tror jag vila mentalt o sova tidigt!. o för han o få lite distans.


skickade ett "argt" brev till soc igår...de ringde idag.tror inte hon var så glad åt en "hysterisk" mamma!!skiter jag oxå i. jag har nu legat på gränsen i 2 veckor!!


nej nu lite varmt te o kolla lite fotboll innan sängen!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards