Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av mamma-tilda - 20 oktober 2013 12:30

är så trött.trött på livet..sonen..att må depp. vara orkeslös.funderar faktiskt på vad hon sa på samtalet...sjukskrivning kan vara för min skull att hitta lugn o balans.

tänker åka bort lite mer tror jag...

mailat på stugor idag. kollat lägenheter.


samtal imorgon.

tacksam för min dotter o min gosse ,finns iaf ngn mening med livet o nga glädjeämnen.

utan vet jag inte om jag överlevt!

dumt o skriva innan jag ska fortsätta väcka på gossen....tårarna kommer. de ligger lite ytligt idag..

sovit bra när vi väl somnade! m det var inte förens kl 3!

ska träna fotboll idag.

packa snart..el ingen brådska;)


skönt med dator igen!!

titta på resa el ngt till vintern...

skulle eg behöva en mindre bensinsnål bil...

nu ler jag blir massa punkter o mina barn avskyr det! m de läser juinte här!

är ngn ful ovana jag har.

gosse skulle till pappa nästa helg så jag fundera på vad jag ska ...åka dottern? försöka plugga? kompisen ska bort nga dar funderar på hennes hus...se om jag kan få m ngn ut o festa? bio? el bio ngn kväll i veckan?fast lön kommer inte före fred....


väcka gosse nu o kolla tvätten. bara surfat sen jag kom upp

kram på er därute o var rädda om varandra!vi vet aldrig när det tar slut


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards