Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av mamma-tilda - 23 oktober 2013 19:50

sitter o känner mig småtjurig o barnslig...

gjorde ngt skit test på fb häromdagen- din mentala ålder..ett knapptryck o så sa de att jagvar 13år! hur de hittar ålder utan nga frågor el ngt tycker jag är fantastiskt...m det kankse stämde! för ikväll känner jag mig som max 13år!

väntat flera timmar på en ursäkt o när den kommer så känner jag att bra men ...ska jag ta den? el ? o allt för en skitsak så då känner jag mig som en barnunge själv...tjurig .o fåning.men orkar liksom inte med skitbeetende just nu.

jag är inte upplagd för det...är ju lite sliten.o visst ska jag ta emot förlåtet. jag blir oxå arg ibland för skitsaker.

m då får man be om ursäkt! o att den inte kommer förens efter påtryckningar o först efter typ 7 timmar gör mig "barnsligt" tjurig!


o med mitt egna "humör" just nu gör detta att jag känner mig värdelös! att jag gör ngt galet o ska lägga ner.

att jag ska sluta o ge o bry mig så mkt.

vad har jag för betydelse?vad spelar det för roll?


gick igång på sonen oxå idag m onödig fråga o han blev ful i munnen o då trycker jag av tel.inte pratat med han sen dess. m han får ta mina "påhopp " nu! sen sa hon på samtalen att jag ska försöka vara tyst...blir inte bättre för ngn av oss!att jag "hugger" hela tiden.mailat soc 2 dagar i rad oxå.


känner mig iaf bättre mentalt idag!.men nu kommer förkylningen som ett brev på posten,nyser o snorar!

funderar på livet. vad jag är bra på? finns det ngt? känner mig rutten.värdelös

funderar på vänskap?

ibland känns det som man är osynlig. vem är jag ? vad har jag för plats på jorden? bryr sig ngn om MIG?

vänner som finns men väntar på att jag ska hör av mig. visst en del vill inte tränga sig på.m att bara slå en pling el sms m en kram el hur är det.

m ska inte gnälal var ju iväg på fika till A nyss o hon ville jag skulle lova o komma direkt!  o med bjuden till mberg förra helgen m tackade nej...så visst.

tack V för du frågar! ska sluta gnälla...m känner mig som sagt som typ 13 idag;);)


diskar hos grannen ikväll..lånar diskmaskin orka inte diska för hand...ska kolla tvätten strax oxå!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards