Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av mamma-tilda - 16 oktober 2013 20:14

Ligger på hotellsängen!själv...hade iof varit trevligt m sällskap.

inte gjort skoljobben. ..så blir skärpning sen.varit lite mycket sista tiden så har faktiskt inte dåligt samvetet.


hade gärna haft m min käraS!.ska fixa skoljobbrn sen gumman blir det en hotellnatt el båttur! Har dåligt samvete.


Slöa lite sen blir det en kopp kaffe...tänkte först gå o ta en öl men får bli imorgon!


Kolla tv .läsa. mår skapligt bra.

känns jävligt m skönt att sonen var borta igår...


funderar över o kolla ngn date sida igen...m vet inte om jag fixar det. Har nu 3 kompisar som hittade ny via datorn!

Ngn o sova m iaf ngn natt...el skriva till som bryr sig om o frågar efter mig;)mer ve5 i tussn om jag klarar i dagsläget. ... dsx för en fylla o ett onenight...njs vet inte om jag har energi till det. ..synd jag inte känner ngn här i stan...då behövde ju ingen få veta ngt;);)


skämt åsido. ..jag är rätt nöjd m visst ibland kännet jag mig ensam.


läsa nu o så bara vara.


tack för friden. 

Saknar som alltid gossen. Dotter kommer hem fre oxå.var så länge sen ska bli skönt o få rå om henne lite. Fick en 120 säng!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards