Alla inlägg den 3 april 2014

Av mamma-tilda - 3 april 2014 20:47

ibland får jag påminna mig att jag är vuxen! jag ska inte sjunka till 3års nivån;)

har en vän som har en fin kommentar tagen från en förskola- äju tje år eller? så kände jag mig igår!

att låta ngn annans sura humör få igång mig o få mig att sjunka o sen bli sur o ledsen själv...o så idag funderade jag på vad var det om egentligen? hur kan man bli så "tjurig" på varandra för skitsaker...o då får jag påminna mig att jag är ju vuxen! släpp! dra inte ut på det el låt dig sjunka till 3årsnivån! det handlar inte om ngt större fel du gjort!

många småbäckar samtidgt ger ibland frustration o skapar dessa små utbrott o då gäller det att vara vuxen o stå lugnt inte dras med! menibland måste man oxå markera... odå får det vara tjurigt ett tag!


fixat sonens kläder idag! var det en påse till så får jag väl t den en annan dag. skitkläder o fattar inte varför d var så jäkla viktigt med det?m tror jag missade jackan....jajaj får väl i värsta fall köpa skitdyr jacka nästa vinter åt han!!


vila lite nu!! dum surfa lite grann



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards