Alla inlägg den 22 april 2014

Av mamma-tilda - 22 april 2014 19:07

haft en bra resa även om tävlingen sket sig för dottern.

skönt dock o vara hemma igen!!

var på "möte"ikväll o det var lite tungt prat så lite ledsen nu. men d måste ju vara så ibland. ska iväg på sista individuella mötet imorgon. lite sorgligt att d inte kan fortsätta nu när d är gruppmöten.

'saknar min gosse o vet inte om jag ska tycka att d är bra att han inte hört av sig om att komma idag. jag är trött efter resan o har ju sovmorgon...m saknar han massor !!!mitt hjärta.


o nu är d slutätet m godis på ett tag! gått upp massor skulle aldrig mer vara så här stor. trött på mig själv. är skittjock igen.vill skylla på allt jobbigt m d är ju inte rikitgt rätt....bara mitt fel.börja promenera.fixa cyklarna !! hoppas jag! 


mina 5 min idag blev en kort promenad till mötet o efter mötet en glass! bara för min skull;)jag lär mig sakta men säkert;)


kommer sakna dottern nu när jag fått rå om henne lite under en hel vecka!!min stora duktiga tjej!

matat in lite räkningar idag saknar räkningen från coop!förhoppningsvis ska d bli lite pengar över:)o ska ju inte äta så mkt så...dra ner på matkontot denna månad!!o elen borde väl bli billigare snart!! m den jäkla bensinen fortsätter pendla o vara skitdyr!


besöka sonen på sönd. han muttrade o tyckte d var för tidigt..m maj är ju fullklottrat så...sönd ska jag nog inte göra så mkt annat. få se om jag pallar ett besök på maknaden.så då var nytt bankkort beställt.

katthår hela tangent bordet! tappar vinterpälsen kan man ju säga!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards