Alla inlägg den 28 april 2014

SOL

Av mamma-tilda - 28 april 2014 20:31

är ju fantastiskt väder! att gå barfota redan 27 april är ju inte så vanligt!

sitta ute till efter 20 i bara kortärmat hör ju inte heller till vanligheterna!


bara o njuta! o jag kostar på mig glass nu! försöker dra ner på sötsaker o annat men glassen tänker jag njuta av i värmen! försöka komma igång m lite mer träning...varit fruktansvärt slö sedan feb! 

att göra dagsutflykter el unna sig saker i vardagen kommer vara mitt motto i maj!! jag ska ju överleva utan barn...

ska kolla campingen oxå...vill faktiskt ställa upp husvagnen. prova på. känns det som.blev besviken.

el så ska jag njuta hemma! o kosta på mig lite annat...finns ju småtält o ha liggandes i bilen... bara åka o sätta upp!;)

 grilla korv imorgon kanske??funderar på var valborgsbrasan ska bevistas. jobbar ju till ca 18...o måste jobba fre innan jag åker till dottern annars hade jag ju kunnat åkt dit to morgon!m nu drar jag direkt / så fort jag kan fr em!


tänkte gräva o sätta potatis to, o så ska ja på 4års kalas på em.

ska röja i en garderob oxå...sånt där kul!


saknar mina barn!alla 3! 

glad att ha sonen i livet! dottern mår gott m hon bor ju långt bort! o xa barnet inte varit här på 2 veckor nu!! 

så tomt här! visst lugnt o stilla o jag kan vara ego! inte diska el köpa ngt spec o äta. massa glass varje dag;)nej då..bara en om dagen! försöker hitta min inre frid o saker att njuta av. att vara nöjd med bara mig själv o mitt liv!

vänner i all ära m saknar barnen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards