Alla inlägg den 14 april 2014

Av mamma-tilda - 14 april 2014 21:52

väntar på tvättmaskinen ska bli klar.

läst o snart sängen.

pratat i lugn o ro m dottern. min älskade unge. som har krav på sig själv att vara stor o klara av allt i livet.'

hon är duktig.men känslig för kritik.hur blev det så? alltid haft höga krav på sig själv. hon vill så mkt.


orkar inte kontakta vänner o få ur mig allt jobbigt.alla känslor. överreagerar kankse m är så trött på att jag ska orka allt o vara duktig...stabil. ge o ge. vill ng gång få ta emot oxå. få höra att jag gör bra o betyder ngt. 

känner mig svag o värdelös. orkar bara inte ge nu.


klubba ner mig själv...skiter i det nu.jag orkar inte gråta mer.nytt mötes form i morgon. får se hur jobbigt d blir då.

hoppas jag mår bättre imorgon!

försöka se det posiitva...orka minnas alla fina stunder.

nu tog d slut.kollaps

Av mamma-tilda - 14 april 2014 19:13

just nu vill jag inte vara klok vuxen! jag har ingen lust att bara dra ett streck över sårande ord o gå vidare.

jag orkar inte tänka o vara "vuxen" .jag blev sårad o grät hela gårdagskvällen o de har legat på tur idag oxå!

jag vet inte vad som utlöst el varför d blev så här. en jobbig tid för oss båda kankse?


dottern har oxå känslor på utsidan nu. blir arg o tar åt sig för minsta lilla.o jag med ! så här tjuts det i högan sky.;)

fixat hästar,tvättar,diskat ska packa. skulle behöva torka golv oxå.

imorgon jobb,möte, hästar o sista innan resan så blir sent. dumt o skjuta på golven då till imorgon.

ska sen...måste bara fundera på vad som är vad.

jag vill ha en ursäkt. ska jag be om den?? jag är ledsen.


skönt väder idag. varit ute nästan hela dagen.

jag orkar inte tänka. är vakuum typ. ska jag skita i alltihopa? m kommer sakna gossen gymt o vill ju inte att d skulle sluta så här. klart d inte tar slut m jag vet varken ut el in.


o sonen tycker mamma ska ha reda på allt möjligt vid besök. 

deppar ihop. känner mig rutten o värdelös. ska jag flytta o börja om som vuxen? känner mig liten.älskar jag för mkt? när jag blir så ledsen?vad gör jag för fel? kräver jag för mkt i livet?


köpa högtalare? botar o tar hjälp av judas priest. de sviker aldrig;)

nu har jag messat att jag förvntar m en ursäkt... får väl vara lite vuxen... 


orka torka golv då...o börja packa lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards