Alla inlägg den 7 april 2014

Av mamma-tilda - 7 april 2014 18:22

varit en psykisk jobbig kväll / dag så ikväll orkar jag inte...blev pizza o en öl.mot mina principer en vardag!

m det behövdes typ. o inte haft ngt samtal nu påflera veckor. jag behöver dem!

ska försöka få ur mig här iaf! spänningshuvudvärk nu som ett brev på posten. tog 3 tim sjukskrivning i morse. mest eg för gossens skull.vore jag inte så"fattig" skulle jag sjukskriva mig.m vill inte ha löneavdrag! jag är trött o jag trodde jag fått landat nu men en sån här dust o jag blir så slut.


gossen har varit på sur humör hela veckan nästan o igår fick jag nog.det handlar om allt han stängt av under nu nästan 1 månad.m jag orkade inte ta mer surt utan en förklaring.jag pressade lite o fick iaf ur han en hel del.min älskade unge mår inte så bra. mycket känslor o tankar.m det går inte o stänga in o fly bara.jag gråter för din skull.jag älskar dig så jäkla mycket.


o min kära S som har ont o oroar sig. stänger oxå in en del, o ibland tar det onda över o blir bara alltet.jag vet inte vad jag ska göra.hur ska jag kunna hjälpa dig?du flyr oxå tillviss del.jag hoppas o ber att de hittar ngt i magen som går att bota.jag har kommit att älska dig.jag vill inte trampa pånga tår o du vill inte vara ärlig så jagvet inte nu. allt bara snurrar i mig.du pratade lite iaf idag,tack o lov.jag älskar dig o dina barn o att få finnas för dem betyder så mkt för mig. jag vill inte ta dem från dig bara få vara en del.o nr gossen mått så dåligt har jag inte haft kraft o säga nej. han har ju flytt hit från allt jobbigt inte från dig.en oas av stillhet o en annan värld så han har förträngt verkligheten. dumt kankse. m jag vill ju bara ge han det jag kan.o tid har jag.


nu behöver vi distansen o bearbeta.

jag sitter här o mår skit.har jag varit för svag? gett fel? jag vet varken in el ut. skuldkänslor.tårar. 


överlevde jobbet. trodde inte det i morse. veckan har ju dock bara börjat.....

nu ska jag läsa sen hämta posten tror jag o så bryta ihop! kan man älska för mkt?


sonen mår ok. dottern haft en bra tävlingshelg o så klarade hon sitt prov i skolan. fick b! jag är så glad frö hennes skull.saknar alla min barn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards