Alla inlägg den 27 april 2014

Av mamma-tilda - 27 april 2014 21:00

haft en bra helg. jobbade igår på en hästtävling o gjorde efter det lite "utflyktsstopp".

på kvällen bjöd storasyster m familj på grillat. trevligt! inte så ofta man ses o sitter o snackar o bara är!

av ngn anledning...  idag har jag fått på sommardäcken med hjälp av svågern. o sen smågrejat hemma.

varit o besökt sonen oxå. skönt. min älskade unge.han är i en ny fas i sitt liv o nu hoppas jag att han får landa o hittar rätt!känns som han växer iaf.framtiden vet vi inget om.


ätit glass o njutit av det vackra vädret!jag har verkligen bara tagit det lugnt o tagit igen mig! 

läser en bok som kommer räcka flera dagar! en riktigt tjock en;)


köpt min födelsepresent idag oxå!lite i förskott;) en baden baden solstol!

lite blommor till krukorna på trappen o altan.

nya tofflor o vinterkängor;)

nästa helg ska tillbringas hos dottern!fira hennes födelsedag:)


var ikväll förbi hos min allra bästa vän!var ett tag sen! 

måste förbi mamma o pappa ngn dag har lite dåligt samvete...passerar deras hus varje dag nästan m stannar sällan.

mår rätt gott o känner mig helt ok!

livet har sina ljusa stunder o sol,en sjö o glass räcker rätt långt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards