Alla inlägg den 23 april 2014

Av mamma-tilda - 23 april 2014 20:53

idag kom våran fölunge! det blev ett stoföl:)så fin så.

helt fantastiskt ett litet underverk!


hade mitt "avslutningsprat" idag. blev inte direkt summering...blev alla jobbiga mammatankar!om framtiden o släppa kontrollen...en del kankse skulle säga klippa navelsträngen!;) fast d har jag ju gjort...vill ju bara vara mamma o finnas där o fixa;);)o min kära "prattant" skrattar åt mig!! tack för alla pratstunder o hjälpen! det har varit värdefullt!!


måste fixa till deklarationen imorgon!!ringa lantmäterietom stugan! kul kul!


ska ju dra ner på godis mm o har abstinens! gått bra till jag kom hem!som vanligt. o inte hann jag ngn promenad idag! fixat hästarna då syster jobbar o varit ute i stallet hos fölis! så goo.

trött efter resan!men överlevt jobbet idag.m var väldigt svåt o koncentrera sig m tanka på att fölet kom precis innan jag skulle jobba!!

fast saknar mina människobebisar nu! fast den lille börjar ju oxå bli stor! snart 2 år!o gossen är ju 16! o mina "egna" är 21 o 25!herregud vad barnen växer!!splittrande..skönt m stora barn o samtidigt jobbigt! att inte få "ta hand om".

nu sitter jag här o saknar det! o saknar alla 3!! jag är nog knäpp på riktigt!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards