Alla inlägg den 6 juni 2014

Av mamma-tilda - 6 juni 2014 17:33

Varit en tur till dottern o så hem dagen efter.ensam i bilen får tankarna utrymme. Håller på o planerar midsommar m en kompis.att göra saker för egen del.ta till vara på resten av livet....typ. båda ungarna utflugna. Låne barnet borta till sin moster.så nu är det bara jag igen.massa tankar kommer o går.vad gör jag nu?

Med min fritid? Mitt yrkesliv?


Slösa lite pengar nu på bara mig;);)försöka få ihop en buffert. ..m nu har jag iaf slösat på mat efter vägen!!


Att igen bli barnlös efter en tid m mitt hjärtebarn har varit jobbigt.m då jag nu ska hålla käften o inte ställa nga frågor o han är långt bort. Blir det  att lägga mina tankar på annat.försöker vara tacksam för det jag fått via gossen.vaea glad för d jag får.inre lägga energin fel.


M nu har jag massa tid att lägga på ngt annat....tänk positivt. !!tomt känns det.m jag överlever. 

Simrishamn el Danmark i midsommar? 

Boka campingen? ? Köpa stuga? Bara resa? Njuta av egen tid....ingen annan kan ta min tid. 

Tomhet efter barnen. Hur tusan blir vid pension?? Försöka snåla på skatten oxå.tankat en del iof....

Sitter ute nu o njuter av kvällsolen.koka potatis snart. Diskat plocka fram klädet o termosen till imorgon. M syrran på tävling. Sedan ska jag fixa ihop en cykel! Måste köpa nya skor m mina håller på o spricka. 

Nog för idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards