Alla inlägg den 12 juni 2014

Av mamma-tilda - 12 juni 2014 20:59

idag har vi haft en jättebra dag på jobbet!

brännbollsturnering o strålande sol! o em badade barnen i vattenspridare!

dock började det blåsa till kvällen så jag har inte badat i dag! var sugen att åka till sjön m det fick vara!

fick tidning av dotterns svärmor m en artikel i om dottern!! en bra artikel! 

imorgon är det skolavslutning o sommarlovet börjar!!


var till en kompis i förrgår o vi har bokat midsommarresa o sen börjat kika på resa till hösten!! en weekend resa!får se när / hur vi åker! 

köpt bromsbelägg till bilen.

kollar lite stugor oxå! 

livet fortsätter . går framåt.

fick hem lite böcker av min alldeles jätte bästa bibliotikarie oxå! så nu kan jag köra läshelg:)

fått glädjen av att möta min lilla lilla gubbe 2 dagar i rad!. mitt hjärte barn o att få de små armarna runt halsen o bamse kramar de är kärlek!värmer ett tant hjärta;)saknar barnen tokmkt!. m försöker stoppa undan det!

tack o lov har sonen ringt lite mer o verkar må rätt gott nu!


diskat ikväll o kört en tvätt!annars får jag ju inte så mkt gjort här hemma....

tur jag ska iväg midsommar! se lite annat;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards