Alla inlägg den 16 juni 2014

Av mamma-tilda - 16 juni 2014 18:21

skönt med vardag o jobb! gillar o vara ledig...men jobb gör att allt funkar o rullar som d ska...inte massa tankar som får rum;)

finns irrritations moment på jobbet..m jag har jäkligt bra arbetskamrater. ska iaf kolla lite tjänster;) finns lite för mkt som stör mig...fast finns nog inte bättre ställe egentligen o jobba på.


åkte förbi o lämnade lite rabarber efter jobbet o fick krama o pussa på min lille goda gosse! så svårt o åka ifrån.

ska ta in lite rabarber åt mig oxå. göra en liten paj...ska kolla recept på kräm oxå..inte gjort d sedan barnen var små!!


slängt på tvätt o lagat/stekt  rester till kvällsmat.Gått promenad o kollat till hästarna:)

nu fotbollsvm!


efter gårdagens skit o tårar o allt som bara blev.är dagen idag helt ok!!överlever...

saknar barnen.

irriterad på min stora syster!!!jävla tjatande!

blir galen på folk!

ska fasiken emigrera!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards