Alla inlägg den 9 juni 2014

Av mamma-tilda - 9 juni 2014 19:42

skriv om de dagar som är bra...fick jag en tjej som sa för en vecka sedan.


jag har faktiskt haft nga bra dagar! försöker o inte hänga upp mig el älta saker som jag inte kan styra.

hade möte idag ang lönen med stöd av facket. kom väl inte så mkt längre nu än vid förra sittningen men facket tyckte iaf det var värt ett samtal o rektor fick en del att lyfta uppåt!! kan inte göra mer där... kommer vara besviken har jag sagt men tänker inte hänga upp mig på det!!det hjälper ju iaf inte...


igår blev äntligen min ved färdig kapad o kluven! kommer inte räcka men det jag har iaf i dagsläget är nu klart!!

Nöjd över det!! gräset blev klippt oxå!!o diskat ikväll!


idag har jag beställt delar till bilen o varit inne o handlat lite kläder...var i stort behov av en bh!! fått slänga 2 sista dagarna.så nöjd över det!!nu ska jag BARA få lillebror o säga vilken dag han kan byta bromsbeläggen!!

o så fick jag kortslutning efter jag ringt o best...jag sa väl bromsbelägg??så jag inte får bromsskivor...får nog ringa imorgon o kolla...

imorgon ska jag till en kompis o vi ska bestämma midsommarens mål! o ev boka en weekend resa i höst!!

resan ner till sommarens stora tävling är bokad o bet! dit fick skattepengarna gå.

finns massa o vara glad över!försöka lägga energin där!inte sörja el spilla energi på saker jag iaf inte kan styra över.


orkar inte dammsuga just nu...skulle behöva! m kommer fler dagar;) 

ska orka gå ut o gå en kort sväng iaf....snart.ska kolla lite saker på nätet iaf först.el ? skulle egentligen gå först...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards