Alla inlägg den 14 juni 2014

Av mamma-tilda - 14 juni 2014 22:27

idag har jag varit supertrött!har  iaf klippt hela gräsmattan!lagat mat. inte så mkt annat!

läst ut 2 böcker;)


pratade m dottern o då börjar jag grina. fattar inte varför d ska bli så. jobbigt för henne. vissa dagar är bara känslorna på ytan.kan inte förklara.o när d blir så o jag pratar m dottern tror hon ju att jag är ledesn på henne.så är det inte.handlar ommina jävla känslor.undertryckta el min vilja att allt ska bara bli bra. vet inte som sagt.

o denna förlamande trötthet som kommer ibland.idag ville jag bara försvinna typ. orkar inte må sådär.tycker inte d varit ngt på länge. så blir liksom själv överraskad av att jag grinar o kännermig slut.gossen visserligen borta o saknade är stor. dottern fixar sitt även om jag så klart är orolig emellanåt... hon har så höga krav på sig själv,vill så mkt.sonen känns ok. m vissst är allt kring han jobbigt. o vet ju inte var han hamnar sen. o klart jag är orolig hur d ska gå.suck trodd ejag landat i hur d är nu o att jag inte kan göra så mkt.  o idag kom bara allt.utan att jag vet vad det var som kom el utlöste, bara tröött.


orkar inte åka till ngn vän o samtidigt sitter jag o känner mig bedrövlig.ensam . o samtidigt orkar jag inte . vill inte grina inför ngn.hatar o må så.


ibland vill jag ha ngn som kommer o ger en kram o säger att d blir bra! skulle uppskatta o fåsova nära oxå...få bli omhållen o känna närhet. 


vill hitta energin.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards