Direktlänk till inlägg 22 december 2015

tar paus...

Av mamma-tilda - 22 december 2015 11:36

sitter själv på jobbet o har faktiskt fått en del gjort  m nu tar jag en surfar paus! jäkla förkylningen vill inte riktigt släppa. har lite feber igen!  m bara lite. o ska typ läsa en bok till...o kolla en föreläsning . fixa tvätt o disk.. jag har även d på jobbet... m det är så lite så. o vi har nu diskmaskin installerad!  ut m sopor o vattna på blommorna. snart om drygt 3 timmar har jag julledigt!!! i 15 dagar! fasiken d är ju långt! ska bli så jäkla skönt! funderar på o åka bort... iaf nga dagar. bara åka..typ, tanka bilen o dra!


o igår kom min älskade gosse med hem . första gången på ett halvår! ja o jag var snäll flickvännen fick följa med... o ja skötte mig ! tanten kan. 


funderar på sonen. han har inte hört av sig just ngt. m försöker tänka att d är ok. mkt o göra o snart jul,,, m d gör mig orolig. jag vet , o han måste klara sig. o jag utan han,  ja vet . men efter de här åren blir jag orolig, han brukar höra av sig typ varje dag o ibland flera...  så ofta så jag blir trött... nu skickar han att han pluggar.. el svarar ska jag väl tillägga,;) mammas lilla gubbe.


funderar på jobb. orkar jag jobba så här ? m barn med funktionshinder? orkar jag resorna.. har gått bra. m blir trött ibnad. ó just nu trött på hela skolans värld. men vad vill jag jobba med?? har ingen aning. butik verkar trist. cafe ok..m dåligtgbet. gamla nej! barn är det jag alltid velat o kan.. arbetsledare ? ja kanske . gillar o ha koll

o delegera;) men vet inte. kanske dax o kämpa lite till o spara o dra sedan.... tågluffa. ;) göra som ungdomarna... ja som är så hemmakär , oj nu gjorde jag ngt.. blev kursivt.. gillar kortkommando...syn bara att jag aldrig lär mig dem!
 
snart nytt år! 2016! känns som ett helt blankt blad faktiskt. ska bli mormor resten är tomt. spara o ta det som d kommer . börja dejta kankse ... är väl typ det ända jag tänkt.
 
trött nu. uttråkad. vill hitta på ngt kul! kanske skulle ta en sista minuten o dra....
 
tjänar bra m blir inga pengar över.. måste få ordning.hela tiden hål o stoppa i...
 
i bakhuvudet finns fortfarande tankar om vänskap. att gå vidare. att fortsätta framåt.  att släppa. ordspråk som älska glömma förlåta. o massa annat. finns en del jag släppt .visserigen har de kanske inte ansträngt sig för o reparera. o i vissa fall int ja heller. att såra mig är ngt ja inte släpper i första taget. sedna finns d alltid undantag så klart. n lunch nu... hungrig säger magen.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards