Alla inlägg under september 2016

Av mamma-tilda - 5 september 2016 19:48

laga ? köpa nyare? köpa gammal? trött på bilar o bara tanken på byte. vad? vad funkar utan problem? 

folk använder ju inköpare som personal shopper o du kan handla både mat o kläder genom ett tryck varför inte bil?? 

kan ingen bara komma med en bil o säga denna ska du ha nu!! ingen lust o lägga massa pengar på en men billig blir ju en som gått massa. blä!! 


sökte 2 jobb igår. 


1 vecka tiil resan / hästtävling så inte direkt sem. miljöbyte iaf.

hälsade på sonen idag. han mådde rätt bra. blir flyttad snart. men hemma till jul. 

nästa steg , jag orka rinte mer iaf. tror han fattat d. jag har iaf fattat. känenr att jag just nu ligger på gränsen till brak.så fort ngn ber om ngt är d för mkt typ.

jobbet är som d är . kul ibland galet ibland. o super trött på trassel. just nu. spyr.tala om för de på jobbet att jag sökt 2 andra.fast inte för chefen.


kollat lite på tjejvättern...


kör lite Judas kväll...till 2 glassar... onyttig deluxe. 


Av mamma-tilda - 3 september 2016 11:22

fick bryt igår. allt kändes bara för mkt. bad iaf chefen om att få göra ngt annan nga dagar i veckan,innan jag blit tokig på riktigt. måste ha ngn normalitet. 

o så bil... byta? vad är värt? en polo? åka billigt? lutar åt det nu. måste tömma min bara o åka iväg... allt känn övermäktigt. bokat besök till sonen må fm ,tog komp m kom på att ja borde kankse ta sem? el sjukskriva mig?

bröt ihop hemma igår oxå tjöt hos syrran.

söka nytt jobb, innebär ju inte at jag får d... el tar det 

o inte nog med d så har jag feber. o tappade tele igår i toaletten! ramla ur bakfickan när jag skulle dra ner... strålande dag!!

åkte o köpte godis! blev min kvällsmat... 

deprimerad. ibland känns d som jag bara vill lägga mig ner. skita iallt.  kasta in handduken

måste väl lösa bil först...

nu vore husbilen bra o ha. åka iväg till skogen.


orkar inte. sa faktiskt ifrån o kolla fotboll igår. satt kvar länge på jobbet , bara satt. 

försöka gå ut nu kanske , få syre. o rensa ur om d går. systemet är igensatt av depp. hela inre allt från huvu o ner känns d som. hatar o må så här. kanks eta cykeln?? 

ner o vara barnvakt ikväll . imorgon är d bara jag !! skogen el isolering. typ. el så behöver jag iväg till mänskligheten


d kankse är nu allt är ifatt . o jag ska ta mig o rasa.  funderar. el bita ihop le o gå m rak rygg utanpå. 

min inre bild är att sitt aå ett torg... dricka cappuchino el en stor stark. bara sitta i solen. vara ingen. 


måste klippa mig oxå. 


så mkt måsten.png vis. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards