Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av mamma-tilda - 4 oktober 2012 19:39

jag tycker om att vara hemma....o nu tänker jag torsdagsmysa i min ensamhet.

leta på lite bra musik o bara ha det skönt! tänt i kamin och mina nya doftljus!

har ju böcker som ligger oxå så ska bara ha en skön kväll!

fuskar ikväll genom att köpa färdig pizzabotten o ät hemma gjord pizza till kvällsmat!

ja jag tycker att jag varit duktig i 2 veckor  även om sista veckan mest stått still...men hade gått

ner lite till...nu har jag gått ner 2,7 kg! el i alla fall i morse...en del kanske kommer igen efter pizzan;)


haft en helt ok dag idag. njöt på em av att ledningsgruppen var inställd så gick med ett gäng barn till bäcken o byggde kojor,geggade o hittade fina små kottar!

dock hade inte skolan varit så bra för <3 barnet. jag åker dit en sväng imorgon...blir så trött på skolans värld ibland o så jobbar jag där!!men vi har fått beröm av vår spec ped i dag!så vi är bättre än många andra!! skryta lite kan jag väl få:)har lagt om lite rast oxå för o få se min älskade kollega ngn gång! hon jobbar ju bara skola nu o inte ngt just på fritids,skratta o slänga lite käft:)

ska bli så kul att fira hennes man på lö! var länge sedan vi sågs!privat;)

men med min otur el så är det väl ngt av barnen som vill ngt på lö-kväll! men denna lö är morsan upptagen och borta!! kommer åter sön-fm/lunch:)ja sjukhus besök får jag väl acceptera men inget annat!!

ska faktiskt bli så skönt att bara släppa allt o åka iväg...om jag nu kan släppa;)

jag har inga problem´, jag inte!njuter av egentid o allt möjligt men funderar ju alltid innan o efter vad barnen gjorde då...knäppt? jag vet!!m jag är som jag är...

var förbi ikväll med hos bästa Vicke o fick en pratstund.hoppade dock brosans bebisar. dumt ifall d är magsjuka på g hos <3 barnets familj..o känner mig lite seg själv men är väl bara all skit kring barnen förhoppningsvis. blir ju nedstämd o trött av det!fick ju gosa m Alfonz iaf!o hann få en del kramar på jobbet idag:)

tung i huvudet nu känner jag...kaffe ? el gå ut?el bara släcka ner ?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards