Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av mamma-tilda - 23 oktober 2012 18:31

fasiken vad gott ! kommer få lite älgkött ,det var längesedan. el få...får ju köpa. o jag tar inte så mkt vi är nga som delar o jag är ju själv så -jag tar väl minst:) men ska bli så jäkla gott!


när jag kom hem idag låg det en halväten mus på köksgolvet...rätt äcklig om jag jag ska vara ärlig...det hängde ut lite blodslamsigt ..blä. nu är den iaf begravd på dygnstacken.duktig kisse!! kan det kanske bli mindre med möss i väggarna

i vinter:) andra nu under hösten!


ätit rester o diskat. min älskade gosse stannade nere i samhället o "lekte" med tjejer...ja ja vet att det heter vara...men leka är så mkt bättre! han var hungrig "o övertalade" mig till o få pizza pengar...ja ja vet att han inte skulle haft egentligen...men första gången han stannar o "leker" när han är hos mig...o han är så söt när han frågar så där rart....men jag säger nog inget till hans mamma;);)ska hämta hem han kl 20.00 o d var han som sa tiden...

blir bra tid, hinner hem o duscha o slöa innan läggdax!o jag får lite "vaken tid" med han!

blev osams med min egna son igår...m bättre idag. han fick spel på sin "fett jobbiga" mamma igår...igen! kan jag väl tillägga!

O skrivit m dottern ikväll honhar hittat ett hus nu o köpa...igen. fast detta var bra pris o storlek kan ja tycka. m hon har ju inget jobb! bara vick...

ja livet rullar på!

o ikväll ringde henrik han fixar biljetter till lö! skönt slapp ja tänka på det:) då blir de fest då! o inget o skylla på nu!ska bara kolla upp ev sovplats el skjuts hem...fast ska väl inte börja fest så tidigt som förra året...o utan mat i magen! vid min ålder...:) men men gick ju över den kvällen oxå!men skämmas fíck ja ju... o ibland nya bekantskaper!fy fáan när ja tänker på det. tur ja är äldre o klokare nu:)näpp elda lite nu inna det är dax o åka o hämta mitt <3. var etttag sedan man hade barn o hämta hem..rätt skön känska d oxå!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards