Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av mamma-tilda - 6 oktober 2012 12:03

vaknar upp och livet känns bara skönt! att vakna o känna att idag gör jag saker i min takt.

Ska klippa gräset här hemma det är det enda av jobb jag "måste" göra!


snackat med syster ,druckit kaffe o så bjöd jag min andra syster o svåger på kaffe o bullar när de lämnade sin dotter till stallet. en trevlig start på dagen!

var uppe en sväng vid halv 9 o släppte ut hund sedan gick vi o la oss igen! det är så skönt att bara kunna ligga o dra sig!

ska diska o packa lite som ska med till övernattningen ikväll.

men börjar här vid datorn. tänker nu på hur skönt d är att faktiskt skriv a"dagbok" att jag skriver av mig tankar o funderingar. o jag skriver för mig själv så det blir lite huller om buller ibland. ingen röd tråd direkt...

fast när jag läser tillbaka alla inlägg så syns det tydligt att det handlar oftas om barnen! o hur mina tankar far.skulle behöva få in lite mindre tändved oxå...har mest bjässar inne svårt o tända då:)

somnade igår med en så tillfreds känsla som sitter kvar i kroppen! Dottern har det bra i småland.sonen lugnt med flickvännen och <3 barnet fick en så fin kväll/natt med sim mamma efter det otroligt starka han gjorde igår!

så jag bara satt här hemma o mös av att alla barn hade det bra igår!en underbar känsla. o när jag sedan fick kortet på gossen o hjärtat han gjort ,jag får nästan gåshud bara att tänka på det. Att han dels gjorde ett till mig o sedan att han ställde upp på ett kort där han håller i det ! det visar allra mest att han uppskattar det jag gör o att jag finns för han!! o älskar mig tillbaka. vet ju hur jobbigt han tycker det är att vara med på kort;) nu ligger det som bakgrund i mobilen;) får vara där ett par dagar sedan får han väl byta åt mig min älskade unge!

 ha en bra skön lördag ni alla i cyber världen o den riktiga världen!:)det ska jag ha!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards